۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹

معاون امور دانشجویان داخل:

آئین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند

آئین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آئین نامه های دانشجویی با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت خبر داد.

اردوان ارژنگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ها و رویکردهای جدید سازمان امور دانشجویان در سال جاری گفت: برنامه‌ها و رویکردهای جدید سازمان در همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که احتمالاً بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است یک تعدادی از آئین نامه‌های دانشجویی را بازخوانی و بازنگری کنیم که از جمله این آئین نامه‌ها می‌توان به آئین نامه دانشجویان نمونه کشوری، آئین نامه کمیسیون موارد خاص، آئین نامه انتقال دانشجویان خارج به داخل، آئین نامه‌های بورس و آئین نامه‌های اعطای مجوز مؤسسات جذب و اعزام دانشجویان اشاره کرد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: این بازنگری‌ها به این معنی است که این آئین نامه‌ها با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت باید تغییراتی داشته باشد به عنوان مثال در جشنواره دانشجویان نمونه تا کنون دانشجویان خارجی حضور نداشتند که اکنون شرکت می‌کنند و باید در آئین نامه دانشجویان نمونه کشوری لحاظ شود.

وی افزود: البته در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که برگزار خواهد شد، نظر معاونان دانشجویی نیز دریافت شده و در این بازنگری ها لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5464288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha